- Warunkiem realizacji zamówienia jest wpłata zaliczki 30% wartości brutto po podpisaniu umowy.
- Teren na którym mają zostać rozstawione urządzenia dmuchane, powinien być w miarę równy, trawiasty, oczyszczony z ostrych przedmiotów.
- Teren nie może znajdować się pod liniami wysokiego napięcia.
- Organizator imprezy zobowiązany jest do zapewnienia wymaganej w zależności od ilości urządzeń mocy energii elektrycznej.
- Źródło prądu powinno się znajdować na miejscu ustawienia dmuchańców.
- W przypadku braku możliwości podłączenia do prądu dysponujemy agregatem prądotwórczym o mocy 10KW
- W przypadku zamówienia tylko jednego urządzenia rekreacyjnego, organizator zapewnia pomoc jednej osoby do rozłożenia i złożenia urządzenia.
- Koszt transportu ustalany jest indywidualnie i uzależniony jest od odległości imprezy od Skierniewic oraz od ilości zamawianych urządzeń ( im więcej urządzeń tym taniej)
- Liczba dzieci bawiących się w jednej chwili na urządzeniu, jest zawsze dostosowana do instrukcji producenta urządzeń.
- Nie odpowiadamy za zachowania osób oczekujących w kolejce do skorzystania z urządzeń.
- W przypadku uczestników niezdyscyplinowanych, agresywnych, wulgarnych, obsługa ma prawo zabronić takim uczestnikom, dalszego korzystania z urządzeń.
- W przypadku złych warunków atmosferycznych w dniu imprezy lub zerwania umowy na 7 dni przed jej realizacją, zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty należności zgodnie z podpisaną umową
- Urządzenia nie mogą być użytkowane w czasie opadów deszczu, silnego wiatru, burzy, obsługa urządzeń decyduje o możliwości wpuszczania na dmuchańce.